niedziela, 12 września 2010

osiołkowi w żłoby dano

osiołkowi w żłoby dano v1
Na konkurs Gildii http://www.forum.gildia.pl/index.php/topic,32620.0.html
Na papierze naszkicowałem szybko formę, cienkopisem poprawiłem żeby przejrzystego kształtu nadać, a kolorek tabletem dla większej przyjemności z patrzenia.
Nie miewam problemu z doborem papieru dupnego w sklepie (moje cztery litery obejdą się bez luksusów w tej kwestii), przynajmniej nie miewałem. Założenie podstawowej jednostki społecznej lekko przechyliło ten horyzont. Nie ma tragedii, bo mimo bujania statek płynie nieustannie w dobrym kierunku. A było jak i jest, tzn. nie mam wygórowanych potrzeb po "siedzeniu na tronie" ;D


osiołkowi w żłoby dano v2
Wersja druga na zadany temat. Na konkurs nie idzie. Wykonanie podobnie jak i paska wyżej.
Utrzymane w klimacie piłkarskim, bo lubię :)
Szybkie decyzje to chleb powszedni na boisku. Warto czasami nie zastanawiać się za długo, bo to sport dynamiczny i nie trudno o przekombinowanie.
Wydaje się, że w życiu wypadałoby postępować odwrotnie - przemyślanie. Przed moimi oczami jednak często goszczą widoki zgoła odmienne. Tak naprawdę zdarzają się sytuacje, o których powiemy "ten człowiek zachował się właściwie", ba ten człowiek potrafi takie decyzje podejmować w mgnieniu oka. A potrafi, bo został odpowiednio do tego przygotowany, wychowany. Większość podejmuje jednak decyzje (głównie trudne, a przynajmniej ważne) pod wpływem emocji, a wypalają one grunt niemiłosiernie. Efektem łatwa do przewidzenia spalona ziemia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz